Top 4 vanligen gjort misstag med Mass Gainers

Gainer kommer inte att garantera dig större muskler. Du måste också veta hur man använder en massa Gainer för bästa resultat och undvika vanligt gjort misstag för att få snabba resultat från en massa Gainer proteinshake.

Lära sig mer

Vad är en massa Gainer
Är du uppfyller ditt kalori överskott
Äter du rätt mat
Är du gör dessa fel när du använder massa vinnare
Vet skillnaden mellan en massa Gainer och vassleprotein
Är du tränar tillräckligt för att bygga dina muskler

VAD ÄR EN MASSA GAINER

Ett ord som håller ett löfte om en hård Gainer (någon som finner det svårt att packa muskler, på grund av hans snabba ämnesomsättning) verkligen erbjuder en enklare väg att öka ditt kaloriintag, tillsammans med Premium nutrition. Men de är långt ifrån magi. För att uttrycka det enkelt, massa vinnare innehålla en tung dos av komplexa kolhydrater och proteiner i 3:1 förhållande och de har andra näringsämnen (medium kedja triglycerider, vitaminer, och mineraler) samt. Varje servering levererar en hel del kalorier tillsammans med dessa näringsämnen för bodybuilding aspiranter. Rekrytera massa vinnare för bodybuilding, men förvänta dig inte att de ska fungera som mirakel kosttillskott. De kommer att arbeta bara om du är engagerad nog mot din näring och är villiga nog att driva dina gränser medan du träna.

Även den bästa Gainer tillägg kommer inte att ge dig oförfalskat muskelmassa, om du inte tar tillägget på rätt sätt. Förutom rigorösa träningspass och näringsriktiga måltider, måste du veta hur man använder massa vinnare för bästa resultat. Detta innebär att undvika topp 4 vanligtvis begått misstag.

  1. ÄR DU UPPFYLLER DITT KALORI ÖVERSKOTT

Det är omöjligt att få muskler utan en ökning av din kroppsvikt. Här ligger utmaningen, om dessa extra kilo är muskler eller fett? Eftersom ditt mål är att få muskler och hålla fett på ett minimum din kalori överskott bör inte överstiga 500-600 på din träning dagar. Ett mindre antal kommer att sabotera ditt mål av muskelmassa om du går för någon extra oplanerad aktivitet (shopping på en supermart eller en omgång fotboll). På din icke-utbildning dagar, du bör hålla sig till ditt underhåll kalorier. Om ditt underhåll kalori behov är 3000, sedan de dagar du tränar, din kalori bidrag kommer att gå upp till $3500.

Navigation